Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Medic Pediatru - Sect. 6 - Dr. Taberei
Discutii Despre Copii > Sunt Mamica (.ro) > Medici Pediatri
Kitte
Imi puteti recomanda un pediatru in Drumul Taberei?
Stiu ca este o policlinica la 2-3 statii de Piata Celibidache, dar nu stiu cum sunt medicii de acolo.
Orice informatie este utila.

Ms anticipat.
mamilunaty
CITAT(Kitte @ Jun 2 2007, 01:35 PM) [snapback]232961[/snapback]
Imi puteti recomanda un pediatru in Drumul Taberei?
Stiu ca este o policlinica la 2-3 statii de Piata Celibidache, dar nu stiu cum sunt medicii de acolo.
Orice informatie este utila.

Ms anticipat.

Buna, este o policlinica: dispensarul Sperante- pe Comozitorilor. Noi acolo suntem ''arondate'', la Dr. Ilie Mihaela. Este un medic bun, dar foarte solicitat. A fost nevoie s-o chemam acasa de cateva ori si a venit relativ repede (in functie de programul de la clinica), adica imediat dupa ce a plecat de la dispensar. Nu-mi place ca mereu gasesti ffff multi pacienti la dansa, chiar daca te programezi cu 1-2 zile inainte. Este un medic care nu te ''indoapa'' cu medicamente pt copil, fiind adepta tratamentelor simple, naturiste. Ex. Naty avea gripa, dar pt ca nu aparuse nimic in gat sau la plamani, nu ne-a dat antibiotic- asa cum fac unii... Nu recomanda tratamente scumpe sau sofisticate, fiind de parere ca: '' copiii sunt puternici si cu o imunitate mare, noi suntem cei care-i <stricam>"
Am avut noroc sa nu avem nevoie de mari interventii din partea medicilor, asa ca pot spune ca suntem multumite de serviciile dumneaei. La vaccinuri nu au fost complicatii, deci totul a fost k. pana acum.

PS. D.na Ilie este atat medicul pediatru al Nataliei cat si medicul meu de familie.
Kitte